МЕТОДИ ОПЛАТИ
Замовлення, розміщені в нашому інтернет-магазині www.beggani.ua, можна оплатити кредитною карткою або через PayPal.
Ми приймаємо кредитні та дебетові картки MasterCard, Visa та American Express.
З вашого рахунку не стягуватиметься плата, доки ваше замовлення не буде прийнято та відправлено.
BEGGANI® нагадує, що банк-емітент платіжної картки Покупця здійснює конвертацію валют. Усі платежі на сайті будуть здійснюватися в UAH.
Усі вибрані продукти на www.beggani.ua оплачуються в UAH.
БЕЗПЕКА ПЛАТЕЖІВ
Наш сайт beggani.ua містить найсучасніші системи безпеки, запропоновані платіжною системою Fondy, для шифрування та захисту ваших платіжних даних. Шифрування робить ваші дані нерозбірливими для BEGGANI® та будь-якої третьої сторони, гарантуючи повну безпеку всіх транзакцій і будь-яких даних картки, які ви можете зберегти у своєму обліковому записі для майбутніх покупок.
Інформація про вашу картку зашифрована в нашій системі за допомогою 128-бітної технології SSL. Цей високий стандарт безпеки означає, що покупки за допомогою картки на beggani.ua є безпечними та гарантують, що ваші дані за жодних обставин не будуть доступні третім особам. Щоб ваш онлайн-платеж кредитною карткою був максимально безпечним, ми використовуємо Verified by Visa і MasterCard® SecureCode™, міжнародно визнану технологію аутентифікації, відому як 3D Secure. 3D Secure захищає ваші кредитні картки від несанкціонованого використання, щоб мінімізувати ризик шахрайства з кредитними картками в Інтернеті.
Для використання 3-D Secure необхідно зареєструватися у своєму банку.
ПОДАТКИ ТА ВАЛЮТА
BEGGANI® нагадує, що банк-емітент платіжної картки Покупця здійснює конвертацію валют. Усі платежі на сайті будуть здійснюватися в UAH.
Усі вибрані продукти на www.beggani.ua оплачуються в UAH.
ДОСТАВКА
Терміни та вартість доставки
Доставка може тривати 3-7 робочих днів з дати покупки залежно від країни.
Усі варіанти доставки, доступні для вашого замовлення, будуть відображені під час оформлення замовлення.
Ми надішлемо вам номер відстеження UPS для вашої посилки електронною поштою.
Ви можете відстежувати своє відправлення онлайн на ups.com або надіславши запит до нашого відділу обслуговування клієнтів за адресою support@beggani.com.
З метою безпеки під час доставки всіх замовлень необхідний підпис. Якщо протягом трьох робочих днів поспіль ніхто не може підписати посилку, кур’єр залишить повідомлення та контактний номер.
Відстеження ваших замовлень
Під час доставки вашого замовлення ми надішлемо електронною поштою підтвердження з вашим номером відстеження, щоб підтвердити, що ваше замовлення прийнято. Ми надішлемо вам електронною поштою номер для відстеження UPS для вашої посилки.
Ви можете відстежувати своє відправлення онлайн на ups.com або надіславши запит до нашого відділу обслуговування клієнтів за адресою support@beggani.com.
Зареєстрований обліковий запис BEGGANI дає змогу перевірити статус свого замовлення онлайн. Відвідайте «Ваш обліковий запис», увійдіть у свій обліковий запис і натисніть вкладку «Ваші замовлення».
З метою безпеки під час доставки всіх замовлень необхідний підпис. Якщо протягом трьох робочих днів поспіль ніхто не може підписати посилку, кур’єр залишить повідомлення та контактний номер.
Ви отримаєте електронний лист із підтвердженням доставки, коли замовлення буде доставлено до вас. Зверніть увагу, що номер для відстеження буде активовано протягом 24 годин з моменту відправлення замовлення, тому ви можете не знайти жодних оновлень одразу після відправлення. Ми просимо вас перевірити ще наступного дня.
Області та країни/регіони, в які ми здійснюємо доставку
Ви можете змінити країну/регіон, куди ви хочете, щоб ваші замовлення доставлялися вгорі сторінки.
Зауважте, що ваша сумка доступна виключно для кожної країни/регіону і більше не відображатиметься, якщо ви зміните місце розташування.
Якщо ви змінюєте країну/регіон, вам потрібно буде вибрати елементи знову. Наш каталог, способи доставки та оплати також можуть бути оновлені.
ЧИ МОЖНА ЗМІНИТИ АДРЕСУ ДОСТАВКИ ПІСЛЯ ВІДПРАВЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ?
Ви можете зв’язатися з нами, щоб змінити будь-які деталі доставки через UPS, написавши на адресу support@beggani.com
ЧИ МОЖУ Я ВІДТЕЖИТИ СВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?
Коли ваше замовлення буде відправлено, ви отримаєте електронний лист із повідомленням про деталі замовлення та номер відстеження UPS. Використовуючи цей номер відстеження, ви зможете відстежувати своє замовлення онлайн на ups.com.
ПОВЕРНЕННЯ
Усе повернення БЕЗКОШТОВНО за умови використання етикетки повернення, яка додається до доставки.
Якщо ви не повністю задоволені отриманими товарами, поверніть їх нам для повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання таким чином:
Заповніть форму повернення (входить у ваше замовлення), поставивши галочку на потрібних предметах та вказавши причину повернення. Якщо ви цього не зробите, команді служби підтримки клієнтів може знадобитися більше часу, щоб ідентифікувати ваше замовлення та обробити ваше відшкодування. Упакуйте його разом із товарами для повернення (невикористаними, цілими та в хорошому стані, включаючи будь-які етикетки) в оригінальну упаковку (якщо можливо). Наклейте етикетку передоплаченої UPS (входить у ваше замовлення) на посилку для повернення та надійно запечатайте її. Будь ласка, переконайтеся, що це добре видно на посилці, а зворотна адреса та штрих-коди не закриті та не змінені.
Для ПОВЕРНЕННЯ за СТАНДАРТНОМ передайте свій зворотний пакет до найближчої точки доступу UPS і збережіть підтвердження поштової оплати. Знайдіть найближчий пункт видачі за допомогою локатора точок доступу UPS
Після того, як ми отримаємо та перевіримо ваше повернення, ми обробимо ваше відшкодування, і вам буде надіслано сповіщення електронною поштою, щоб підтвердити підтвердження (ви повідомимо від нас приблизно через 5 днів з дати відправлення посилки). Залежно від часу обробки вашого банку може знадобитися кілька днів, перш ніж відшкодування буде відображено на вашому рахунку.
Якщо ви втратите форму повернення або етикетку UPS, ви можете зв’язатися з нашим відділом обслуговування клієнтів за адресою support@beggani.com.
ТЕХНІЧНА ДОПОМОГА
Наш веб-сайт beggani.ua найкраще переглядати в останніх версіях основних браузерів. Переконайтеся, що ви встановили найновіші версії браузерів, які ви використовуєте найчастіше.
Якщо у вас виникли проблеми з навігацією, ми рекомендуємо вам:
– видалити всі файли cookie та тимчасові файли зі свого комп’ютера
– переконайтеся, що Javascript увімкнено.
Якщо проблема не зникне, зв’яжіться з нами за такими деталями:
– ваша операційна система (Windows Vista, Mac OS X тощо)
– Інтернет-браузер і версія (Internet Explorer 9, Firefox, Safari,…)
– URL-адреса, до якої ви намагалися отримати доступ (наприклад, https://www.beggani.ua).
Якщо у вас виникли запитання, зв’яжіться з нашим відділом обслуговування клієнтів за адресою support@beggani.com.