
Усього шт. товарів
у вашому кошику.
РОЗМІР:
ЦІНА:
КІЛЬКІСТЬ:
ЗАГАЛЬНА СУМА:
Ваш кошик порожній.
ПЕРЕЙТИ В МАГАЗИНЗагальні умови продажу продукції BEGGANI® через інтернет-магазин BEGGANI®.
Ласкаво просимо до інтернет-магазину www.beggani.ua (BEGGANI®). На додаток до Загальних положень та умов продажу ви можете ознайомитися з Умовами використання веб-сайту, Політикою конфіденційності, Політикою щодо файлів cookie та Інформаційними повідомленнями. Ми хотіли надати вам деякі додаткові умови продажу ("Загальні умови продажу"), що стосуються вашої покупки, включаючи наші продукти та їх наявність, доставку, політику повернення та іншу інформацію та умови.
Зрозуміло, що, розміщуючи замовлення в інтернет-магазині BEGGANI® («Магазин»), розташованому за адресою http://www.beggani.ua («Веб-сайт»), клієнт («Клієнт») повністю та беззастережно визнає та приймає ці Загальні умови продажу, Умови використання Веб-сайту, Політику конфіденційності Веб-сайту, Політику конфіденційності Інтернет-магазину та Інформаційні повідомлення, які є невід'ємною та істотною частиною цих Загальних положень та умов продажу.
Ці Загальні умови продажу не регулюють надання послуг або продаж продукції суб’єктами, відмінними від BEGGANI®, навіть у випадках, коли вони представлені на Веб-сайті за допомогою посилань, банерів або інших гіпертекстових посилань. Тому перед розміщенням замовлення та/або придбанням товарів і послуг у суб’єктів, відмінних від BEGGANI®, Клієнт повинен ознайомитися з умовами продажу, які застосовуються до такої операції. Ні в якому разі BEGGANI® не може нести відповідальність за надання послуг третіми особами.
Ідентифікація продавця.
Для цілей цих Загальних умов продажу, продавцем і власником запатентованої торгової марки BEGGANI® та запатентованої торгової марки образотворчого мистецтва (Two United Birds) у всьому світі є підприємець Дмитро Зайченко, ІТН 2762719879, відділ обслуговування клієнтів: support@beggani.com .
1. Замовлення продукції
Замовлення можуть бути розміщені для всіх країн світу і безпосередньо повнолітніми особами, як визначено законодавством їхньої країни. Розміщуючи замовлення, ви заявляєте та гарантуєте, що відповідаєте цим вимогам.
Замовлення можна розмістити англійською мовою через цей магазин або звернувшись до служби підтримки клієнтів BEGGANI® 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
Клієнт повинен надати BEGGANI® дійсну адресу електронної пошти, на яку буде надіслана необхідна інформація, інформація відповідно до цих Загальних умов продажу та будь-яка інформація, пов’язана з замовленням.
BEGGANI® залишає за собою право змінювати обмеження на кількість та/або типи товарів, які можна придбати онлайн в будь-який час. Крім того, BEGGANI® залишає за собою право не приймати замовлення, які є неповними, неправильними або якщо продукти недоступні. Якщо BEGGANI® реалізує такі права, BEGGANI® інформує Клієнта про те, що BEGGANI® скористався такими правами, із зазначенням причин. Відповідальність за вибір товарів, що цікавлять, несе замовник. Кошик покупок Клієнта та підсумок замовлення, надісланий Клієнту після завершення покупки, включають опис замовленого товару, включаючи розміри та розміри (залежно від випадку), а також цифрову фотографію для надання зразка зображення товарів, доступних на сайті.
Незважаючи на те, що BEGGANI® вжив розумних заходів для того, щоб зображення в Магазині точно відображали оригінальні продукти, в тому числі за допомогою технологічних засобів, які мінімізують неточності, можливі деякі відхилення, серед іншого, через технічні особливості комп’ютера Клієнта та колірну роздільну здатність. Отже, BEGGANI® не несе відповідальності за неточності в графічному зображенні продукції BEGGANI® в Магазині.
Клієнт повинен натиснути на піктограму кошика, щоб переглянути вибрані товари та загальну вартість замовлених товарів. Клієнта просять перевірити вміст кошика перед заповненням форми покупки згідно з інструкціями, наданими в Магазині, і підтвердити, що він прочитав і прийняв ці Загальні умови продажу.
2. Ціни на продукцію
Ціни продукції включають стандартні витрати на доставку, якщо інше не вказано в магазині або на сторінці замовлення. Ціни продукції не включають всі податки та збори.
BEGGANI® нагадує, що банк-емітент платіжної картки Покупця здійснює конвертацію валют. Усі платежі на сайті здійснюватимуться в євро. У той час як вміст вашого кошика для покупок наразі відображається у валюті вашої країни, ви будете платити в євро.
Усі вибрані продукти на www.beggani.com оплачуються в євро.
3. Виконання замовлення
Процедура покупки завершена, як тільки Клієнт підтвердить замовлення. Після підтвердження замовлення відправляється безпосередньо в BEGGANI®. Клієнт може виправити замовлення до підтвердження або може скасувати замовлення до його завершення, залишивши Веб-сайт без підтвердження замовлення.
Ми чітко розуміємо, що замовлення Клієнта є обов’язковим після того, як підтвердження успішного виконання замовлення буде надіслано BEGGANI® електронною поштою на адресу, зазначену Клієнтом під час оформлення замовлення. Таке підтвердження включає номер і дату покупки, замовлений продукт, його ціну, сплачену суму та будь-яке право на повернення товару.
Клієнт може отримати доступ до замовлення в розділі «Замовлення», який також містить історію попередніх замовлень.
Клієнт може скасувати замовлення електронною поштою support@beggani.com до служби підтримки клієнтів BEGGANI® лише до того, як замовлені продукти будуть відправлені.
4. Умови оплати
Клієнт повинен здійснити оплату одним із способів оплати, зазначених у формі замовлення.
При оплаті кредитною карткою сума буде списана з кредитної картки Клієнта під час відправлення замовлення.
Для оплати Клієнт повинен підтвердити на Веб-сайті, що він/вона є власником картки та що вказане на кредитній картці ім’я є його/її; Клієнт повинен надати номер кредитної картки, термін дії та ключ безпеки, зазначені на картці. Після виконання замовлення банк Клієнта може вимагати підтвердження введених даних і того, що кредитна картка не була втрачена або викрадена. BEGGANI® не списує жодної суми з кредитної картки, доки замовлені товари не будуть відправлені.
Без шкоди для вищезгаданої статті 4, оплата продуктів, придбаних на веб-сайті BEGGANI.com, може бути оплачена через PayPal. Якщо Клієнт вибере PayPal як спосіб оплати, він буде перенаправлено на веб-сайт www.paypal.com, де оплата за продукти буде здійснюватися відповідно до процедури, передбаченої та регламентованої PayPal та умовами контракту, узгодженими між сторонами. користувача та PayPal. Дані, введені на веб-сайті PayPal, оброблятимуться безпосередньо PayPal і не надсилатимуться BEGGANI® або передані їм. Тому BEGGANI® не знає і не може записувати будь-яким чином деталі кредитної картки, підключеної до облікового запису PayPal Клієнта, або будь-якого іншого платіжного засобу, пов’язаного з цим обліковим записом.
У разі оплати через PayPal загальна сума до сплати буде списана PayPal з Клієнта під час укладення онлайн-контракту. У разі розірвання договору купівлі-продажу та будь-якого іншого типу відшкодування з будь-якої причини відшкодування буде зараховано на рахунок PayPal Клієнта. Час, необхідний для зарахування платіжного засобу, підключеного до зазначеного рахунку, залежить виключно від PayPal та банківської системи. Після оформлення кредитного замовлення на користь зазначеного рахунку BEGGANI® не може нести відповідальність за будь-які затримки або упущення у зарахуванні Клієнту відшкодування. Щоб оскаржити ці випадки, Клієнт повинен зв’язатися безпосередньо з PayPal.
Клієнт чітко визнає та погоджується, що під час введення своїх даних на веб-сайт PayPal для здійснення першої покупки буде автоматично активована спеціальна процедура під назвою «Довідкова операція», яка – через систему автоматичного розпізнавання Клієнта – дозволить їм виконати будь-які майбутні замовлення за допомогою PayPal, не вводячи знову, використовуючи свої облікові дані. Клієнт може в будь-який час вимкнути «Довідкову транзакцію», перейшовши до спеціального розділу 3.11 (Скасування регулярних платежів) веб-сайту PayPal (https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/ua/useragreement-full ).
5. Доставка
Після оформлення замовлення Клієнт може стежити за станом доставки замовлення в особистому кабінеті на сайті BEGGANI®. Клієнт також може зв’язатися зі службою підтримки клієнтів BEGGANI® електронною поштою support@beggani.com для отримання інформації щодо доставки.
Без шкоди для наведених нижче виключень, продукти повинні доставлятися лише за адресою, зазначеною Клієнтом у всьому світі.
Як правило, BEGGANI® виконує замовлення протягом максимум 7 днів з дати підтвердження замовлення, якщо замовлення не було скасовано відповідно до статті 3 вище або якщо інше не зазначено в цьому документі.
Замовник має наступні варіанти доставки:
1. Стандартна доставка з кур'єрською доставкою зазвичай здійснюється протягом 3-5 робочих днів з моменту отримання Клієнтом підтвердження того, що
замовлення відправлено;
2. Послуга експрес-доставки: з доставкою зазвичай протягом 2 робочих днів з моменту отримання Клієнтом підтвердження того, що замовлення відправлено.
3. Служба доставки вночі: доставка зазвичай здійснюється протягом наступного робочого дня для замовлень, оформлених до 13:00 за східним стандартним часом. Замовлення розміщені після 13:00
EST у будні або вихідні буде оброблено наступного робочого дня з доставкою наступного дня.
Умови доставки є лише приблизними. BEGGANI® люб'язно запрошує своїх клієнтів завжди перевіряти, коли товар прибуде, тому що товари відправляються з необхідним підписом. Крім того, ці приблизні терміни доставки не застосовуються до попередньо замовлених та персоналізованих продуктів. Будь ласка, дивіться нижче для більш детальної інформації.
Стандартна доставка недоступна для Гаваїв, Аляски чи Пуерто-Ріко. Додаткові витрати на Експрес-сервіс у варіанті 2 стягуються з Клієнта.
Усі витрати на доставку, включаючи додаткові витрати, які стягуються з Клієнта, вказуються у формі замовлення під час покупки на Веб-сайті.
До того, як продукти будуть фактично відправлені, Клієнт може зв’язатися зі службою підтримки клієнтів, якщо він/вона захоче змінити дату доставки, і BEGGANI® обґрунтовано спробує задовольнити такий запит. У будь-якому випадку, електронний лист, надісланий BEGGANI® Клієнту, містить код відстеження та ексклюзивне посилання для відстеження відправлення в режимі реального часу. Служба підтримки клієнтів BEGGANI® може надати допомогу при будь-яких проблемах з доставкою.
Клієнт несе відповідальність за втрату або пошкодження замовлених продуктів, за які BEGGANI® не несе відповідальності, починаючи з моменту, коли Клієнт або третя сторона, визначена Клієнтом і відмінна від перевізника, прийме доставку продукції.
Тому, якщо під час доставки зовнішня частина упаковки пошкоджена, Клієнт або інший одержувач, у разі подарунка, повинен відкрити упаковку в присутності перевізника, щоб перевірити стан товару всередині.
Якщо товар пошкоджений, Клієнт (або одержувач) повинен детально вказати всі виявлені пошкодження в накладній. Будь-які претензії мають бути зроблені, як описано в статті [7] нижче.
Якщо Клієнт пред’явить претензію щодо втрати, невідповідності або пошкодження продукту, BEGGANI® безкоштовно замінить продукт, якщо він буде доступний, або поверне Клієнту гроші на чіткий запит Клієнта відповідно до умов, описаних нижче.
6. Відповідність замовлення
Клієнт повинен перевірити товари під час доставки, щоб переконатися, що вони відповідають замовленим виробам і не мають дефектів виробника або відповідності.
Якщо доставлений товар не відповідає замовленню, Покупець має право на безкоштовне приведення продукції у відповідність шляхом ремонту або заміни, якщо тільки запитуваний засіб не є об’єктивно неможливим або надто дорогим по відношенню до іншого.
Якщо ремонт або заміна продукту не виконується протягом розумного проміжку часу від запиту Клієнта, або є неможливими або надто дорогими, Клієнт може вимагати відповідного зниження ціни або повернення вартості покупки. Зрозуміло, що Клієнт втрачає зазначене право, якщо він/вона не повідомить про дефект відповідності BEGGANI® протягом чотирнадцяти (14) днів з дати виявлення прихованого дефекту.
Якщо замовлення повернуто, а кредитна картка вже списана, Клієнт буде негайно. Таким же чином, якщо оплата здійснюється через PayPal, а сума списана під час замовлення, Клієнту буде негайно повернуто кошти через PayPal.
BEGGANI® має бути сповіщений про будь-який запит Клієнта щодо одного із перерахованих вище засобів правового захисту за допомогою форми повернення, яку можна завантажити з BEGGANI.com або через звіт, надісланий електронною поштою support@beggani.com до служби підтримки клієнтів.
Наведена вище процедура гарантії щодо дефектів відповідності може застосовуватися лише до дефектної продукції, придбаної на Веб-сайті.
7. Повернення та відшкодування
Право Клієнта на повернення має бути реалізовано, як описано нижче.
Право на повернення має бути реалізовано Замовником протягом чотирнадцяти (14) днів з дати доставки Замовнику або третій стороні від його імені. Щоб скористатися правом на повернення, Клієнт повинен зв’язатися зі службою підтримки клієнтів або виконати процедуру онлайн та отримати код повернення. Після того, як Клієнт отримає код повернення, він/вона повинен зв’язатися з UPS для отримання та прикріпити надруковану етикетку повернення на упаковці.
Щоб BEGGANI® прийняла повернення, продукція має бути повернута протягом 14 днів з дати, коли Клієнт повідомив BEGGANI® про своє бажання повернути покупку за допомогою форми повернення через онлайн-процедуру або по телефону. Послуга, щоб отримати код повернення та дотримуючись таких умов:
1. Продукція повинна бути повернута в оригінальній упаковці (коробка, аксесуари, вкладиші, захист, листівки тощо).
2. Товар має супроводжуватися товарним чеком.
3. Продукти, повернуті Клієнтом, не повинні бути пошкодженими, використаними, зношеними або випраними. Підошви взуття повинні бути абсолютно цілими. BEGGANI® настійно рекомендує клієнтам приміряти взуття BEGGANI® на особливо м’якій і гладкій поверхні.
4. Етикетки та захисні бирки повинні бути прикріплені до продуктів.
5. Пошкоджений товар, що повертається, повинен бути в такому стані, в якому він був отриманий Клієнтом. Клієнт не повинен намагатися модифікувати, обробляти або ремонтувати їх.
BEGGANI® залишає за собою виняткове право відмовити у поверненні продуктів, які були пошкоджені, неповні, зіпсовані та/або забруднені або в будь-якому стані, що чітко вказує на те, що продукти були використані, або продукти повернуті після кінцевого терміну, зазначеного вище, або не повернуті форму.
BEGGANI® також залишає за собою право вимагати відшкодування будь-якої шкоди, спричиненої недбалою поведінкою або неналежною поведінкою Клієнта при поверненні продукції. BEGGANI® не несе відповідальності за втрачені або вкрадені продукти, які не залежать від нього, або за повернення за неправильною адресою, або за затримку доставки повернутої продукції, яка не залежить від нього, при цьому Клієнт бере на себе всі ризики повернення. Клієнт також несе відповідальність за надання підтвердження повернення.
У разі повернення, Клієнту будуть повернуті всі платежі, здійснені BEGGANI® за повернений(-і) товар(и), відповідно до методу оплати, вибраного для покупки, включаючи витрати на доставку (і за винятком додаткових витрат на Експрес-доставку, описані у статті 5 вище).
BEGGANI® поверне ці суми після отримання повернутого продукту або коли Клієнт доведе, що він/вона правильно надіслав продукт BEGGANI®. Відшкодування зараховуються на поточний рахунок Клієнта, пов’язаний з кредитною карткою, яка використовувалася Клієнтом для оплати, або через PayPal. Повернення коштів для Клієнта здійснюється безкоштовно.
8. Справжність продукції та права інтелектуальної власності
BEGGANI® гарантує справжність та якість усіх продуктів, що продаються на Веб-сайті відповідно до Умов використання Веб-сайту.
Власником запатентованої торгової марки BEGGANI® та запатентованої товарної марки з зображенням (Two United Birds) у всьому світі є підприємець Дмитро Зайченко, ІТН 2762719879, відділ обслуговування клієнтів: support@beggani.com.
Торгова марка BEGGANI®, усі фігуративні та нефігуративні знаки та взагалі всі інші знаки, ілюстрації, зображення та логотипи, присутні на продуктах, аксесуарах та/або упаковці BEGGANI®, незалежно від того, зареєстровані чи ні, є та залишаються виключною власністю BEGGANI® Підприємець Дмитро Зайченко, ІТН 2762719879, відділ обслуговування клієнтів: support@beggani.com. Відтворення повністю або частково, зміна чи використання зазначених торгових марок, ілюстрацій, зображень та логотипів з будь-якої причини та на будь-якому носії суворо заборонено без попереднього чіткого дозволу Підприємця Дмитра Зайченка, ІТН 2762719879, відділ обслуговування клієнтів: support@beggani .com.
Також забороняється будь-яке поєднання зазначених торгових марок з іншими знаками, символами, логотипами або будь-яким відмітним знаком, придатним для створення композитного логотипу.
Відтворення повністю або частково, модифікація або використання креслень, моделей чи патентів, які є виключною власністю Підприємця Дмитра Зайченка, ІТН 2762719879, відділ обслуговування клієнтів: support@beggani.com.
9. Форс-мажор
Виконання послуг і продаж продуктів компанією BEGGANI® може бути призупинено у разі форс-мажорних обставин, які перешкоджають або затримують його виконання, включаючи, але не обмежуючись ними, стихійні дії, пожежі, шторми, повені, аварії, вибухи, епідемії, землетруси, карантинні обмеження, цивільні чи військові повноваження, вороги, війна, тероризм, втрата урядом або перерва в подачі електроенергії чи інших комунальних послуг, ембарго на перевезення вантажів, затримки в транспортуванні або інші обставини, які не залежать від BEGGANI®.
BEGGANI® повідомить Клієнта про зазначені непередбачувані події протягом семи (7) днів з моменту їх виникнення. Якщо призупинення надання послуг триває більше п’ятнадцяти (15) днів, Клієнт може скасувати замовлення та отримати відшкодування вже сплачених сум, оскільки у статті [7] цього Закону.
10. Компетентна юрисдикція та чинне законодавство
Ці Загальні умови продажу регулюються та тлумачаться відповідно до законодавства України без урахування будь-яких правил вибору права. Ви погоджуєтесь подавати будь-які претензії у зв’язку з будь-якими спорами, що виникають із або пов’язані з використанням Веб-сайту чи цих Загальних умов продажу виключно до Апеляційного суду України, і ви також погоджуєтесь на юрисдикцію таких судів. для будь-яких претензій, які ми пред'являємо вам у зв'язку з будь-якими суперечками, що виникають або пов'язані з використанням Веб-сайту або цих Загальних положень і умов продажу. Віденська конвенція про міжнародну купівлю-продаж товарів 1980 року не застосовується.
СПЕЦІАЛЬНІ УМОВИ ПРОДАЖУ ДЛЯ ПЕРСОНАЛІЗОВАНИХ ТА/АБО СПЕЦІАЛЬНО ВИРОБЛЕНИХ ПРОДУКЦІЙ
Для деяких статей BEGGANI® також пропонує такі послуги:
1. Персоналізація продукту шляхом вишивки/друку ініціалів (далі «Персоналізована продукція»).
2. Можливість замовлення товарів, яких на момент оформлення замовлення ще немає в магазинах («Попередньозамовлені товари»).
Для персоналізованих продуктів і попередньо замовлених продуктів застосовуються такі правила:
1. Спеціальні умови продажу, зазначені нижче, та
2. Загальні умови продажу, зазначені вище, оскільки на них прямо чи неявно не впливають наступні спеціальні умови.
Терміни, які в цих спеціальних умовах починаються з великої літери, мають те саме значення, що й у Загальних умовах продажу вище.
Стаття 1: Замовлення та оплата
Для персоналізованих продуктів і попередньо замовлених продуктів застосовуються такі правила:
1. Клієнт визнає та погоджується, що під час використання послуги персоналізації його вибір для створення персоналізованого продукту зберігається лише на час поточного сеансу. Якщо поточний сеанс був перерваний до того, як замовлення було розміщено, потрібно розпочати та надіслати новий сеанс, щоб висловити свій вибір щодо створення персоналізованого продукту.
2. Після того, як замовлення було відправлено Клієнтом та підтверджено BEGGANI®, Клієнт отримує електронною поштою інформацію про прийняття замовлення та подальшу відправку персоналізованої продукції.
Положення статті 4 Загальних умов продажу застосовуються до списання ціни Персоналізованих продуктів та/або Замовлених продуктів; [тобто кредитна картка списується під час доставки товару.
Стаття 2: Доставка замовлених та персоналізованих продуктів
Всупереч вимогам статті [5] Загальних умов продажу персоналізовані продукти та/або Замовлені продукти можуть бути доставлені у проміжок часу, зазначений на Веб-сайті; немає строгих правил для цього часового інтервалу, скоріше він змінюється залежно від пункту. Умови доставки є лише приблизними. BEGGANI® інформує Клієнта про доставку електронною поштою, як тільки продукція буде доступна. Якщо Клієнт купує кілька попередньо замовлених продуктів або персоналізованих продуктів з різними датами доставки в одному замовленні, усі вони можуть бути відправлені разом в останню дату доставки або на розсуд BEGGANI®, залежно від наявності.
Стаття 3: Повернення та обмін персоналізованих продуктів
Через чітко персоналізований характер Персоналізованих продуктів і той факт, що вони виготовляються спеціально для Клієнта на основі конкретного замовлення, вони не підлягають поверненню, поверненню або обміну. Так само Клієнт не має права скасувати замовлення після його розміщення. Попередньо замовлені товари можуть бути повернуті відповідно до статті [7] Загальних умов продажу.
Отже, стаття [7] Загальних умов продажу вище не застосовується до продажу персоналізованих продуктів.
Це не порушує зобов’язань BEGGANI® згідно зі статтею [6] Загальних положень та умов продажу на користь Клієнта щодо дефектної продукції.